<body>
Cinta atau Platonik ?
Tuesday, 20 August 2013 @8/20/2013 12:06:00 am



Cinta platonik ? Bagi siapa yang tak tahu apa maksud dia, ni aku nak terangkan. Haa.

Cinta platonik ni maksudnya hubungan seorang lelaki dan perempuan yang lebih dari seorang kawan dan ada unsur kasih sayang. Means that hubungan diorang rapat, tapi tak ada rasa nak couple. 

Sebenarnya hubungan ni lebih flexible dari loving couple,  sebab diorang tak payah nak cemburu2 bagai, terasa kecik hati semua. Diorang pun cakap tak berlapik, boleh bantai je cakap apa benda, nak kutuk nak maki. Haha, sebab dorang dah serasi (Kalau tak serasi mcm mana boleh jadi platonik-.-') Haha.

Gambar Hiasan.

Siapa yang tak ada bf or gf ni elok lah ada platonik korang sendiri, karang tak pasal2 bf gf korang jeles habis mintak putus haha. Ada apa2 nak tambah ? Tambah lah dalam otak korang sendiri, hahaha. Ni semua pendapat aku dan hasil carian di google jugak. 

Sebenarnya dulu aku ada jugak platonik ni, tapi kitorang dah tak serasi disebabkan gf bf ni lah, lama2 masing2 berubah. Haha. Banyak lah cerita dia. Nak minta si Belle buatkan novel pasal pengalaman aku. Hahaa macam dia nak buat ? ahh bantai jeee-.-'' haha.  

Btw, enjoy tak baca blog ada lagu aku buat tu ? haa. Hang tak suka ? Kisah pulak aku. haha ><

Bye salam. 


Get your own valid XHTML YouTube embed code
+ Follow
Hi, welcome to my blog ! Turn off your music, just listen to mine :)