<body>
Kalau
Sunday, 25 May 2014 @5/25/2014 01:32:00 am



Rasa nak merepek. Jangan ambil hati. Haha.

Pernah tak rasa-rasanya terfikir nak tukar nama ? Haha, bukan lah nak kata kita ni tak bersyukur dengan nama sedap  yang perents bagi, tapi setiap orang mesti pernah terfikir kan nak tukar, even sekali pun lah kan ? -.-' Haha  Sebenarnya ada kebaikannya dan ada keburukannya jugak. Selalunya orang yang tefikir nak tukar nama ni orang yang ada masalah, macam putus cinta kalah judi dan yang sewaktu dengannya. 

Nak di ringkaskan lah kan, aku ada lah jugak berangan2 nak tukar nama. Haha jangan fikir aku ada masalah jiwa pula Haha, ini saja2 ja, aku sangat bersyukur mak bapak aku bagi nama aku macam ni :) Okok, kan best kalau dapat tukar nama sesuka hati. Aku teringin nak tukar nama, lepas tu pula minta pejabat pendaftaran listkan nama aku dalam senarai meninggal dunia. Haha. 

Biar lepas tu semua tahu aku meninggal sebab barah otak. Last2 diorang jumpa aku tengah jalan2. Bila diorang tanya, "Eh ni rahman ke, kau bukan dah mati ke weh ?!(Muka macam nampak hantu)". "Eh tak lah, saya Lebai bin Seman" (Hahaha nama macam JKKK kampung je haha XD). Then semua terkejut yang kita masih hidup. tapi bukan kita diorang fikir walaupun memang kita-.-' Lagi best kalau crush kita dulu yang menyesal sebab tak sempat nak minta maaf kt kita tu, kita jumpa dia, then cakap yang kita masih hidup, dan maafkan dia. Haha.  

Tu lah nak kata best kalau dapat tukar nama ni.best tapi masalahnya undang2 negara memang tak membenarkan kita untuk tukar kita. Bukan apa untuk elakkan pemalsuan rekod dan jenayah juga lah. Kalau dah semua orang boleh tukar nama memang huru hara lah dunia. Haha, better identiti kita ni simpan biar sampai mati lah.

Kk, sekian sahaja. Haha.


Get your own valid XHTML YouTube embed code
+ Follow
Hi, welcome to my blog ! Turn off your music, just listen to mine :)